2009. április 1., szerda

Változás


Nagyon meguntam már hogy állandóan ha kellet valakin röhögniük vagy idegesíteni valakit akkor biztos hogy minket a Beával találnak meg .De már elhatároztam hogy nem leszek olyan csendes és ha hozzászólásom van a dolgokhoz akkor el mondom a véleményem.Először is azzal kezdem a megújulást hogy levágatom olyanra a hajam mint az AFC-s Tominak van.Kíváncsi leszek hogy mit szólnak majd (Biztos majd nem hisznek a szemüknek)Állandóan átnéztek rajtam és "porba löktek"De ez megváltozik Nagyon unom már hogy én vagyok a jó kislány.

Lázadok és ez majd rajtam is meg fog látszani.Gondolom nagy megdöbbenést fogok okozni.(De belül mindig is ugyanaz maradok)(:

Egyszer amikor nevetségessé tették a Beát Nem hagytam ezért megvédtem (leordítottam azoknak a fejét akik ki parodizálták.Persze az mondták hogy ők nem csináltak semmi rosszat,na persze akkor nem látok jól.A tavaszi szünet után fogok megváltozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése