2009. április 16., csütörtök

A Húsvétom


A Húsvét nagy részét Szebénybe töltöttem.(húúú az a finom sonka ,kalács,torma,és tojás)

Kár hogy szerdán már menni kellett.Máshol már hétfőn se kellett menni.Amikor a buszmegállóba voltunk a nővérem észre vett egy helyes emo fiút.(Jól nézett ki)!

Amikor oda értünk észre vettem hogy a Cirminek(a macskának )nagy hasa van.(Annyira cukin nyávogott)Kitapasztalta azt hogyha nyávog akkor megsimizem(okos-okos)Amikor kimentem a nővéremmel az udvarra észrevettünk egy siklót.(egy repedésbe a falnál).A nővérem elnevezte Zsoltinak.Amikor megtudta a nagymamám hogy ott van egy kígyó megakarta 'ölni'.De persze a nővérem nem hagyta.Egy napon a nővérem észre vett egy kismadár múmiáját.(Szegény kismadár):Annál a repedésnél ahol a kígyó volt még egy béka is volt (kész állatkert.Nem messze egy darázs építette a kaptárt.Haza fele menet a buszmegállóba kellett állnunk több mint egy óráig.Az összes busz tele volt.A hatodik buszra fértünk fel.Ennyire még nem örültem egy busznak.Amikor haza értünk nagyon fáradt voltam.Ja és Húsvétra pénzt kaptam (még nem költöttem el)De már van ötletem arra hogy mit veszek rajta(szép kitűzőket és még sok jó dolgot)Az a jó hogy a héten csak 3 napot kell járni és már megint hétvége lesz(Csudi jó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése