2009. április 6., hétfő

amitől félek


Szóval végül is nem olyan hajam lesz mint a Tomié hanem,sima frufrum lesz(szerintem a frufru Francia eredetű szó)Az egyik osztály társam mondta hogy öljem meg a Vivient Én nem ölök meg senkit (Nyilván való hogy nem ölök meg senkit )Szegénykém elme zavarodott .Na mind1Rájöttem arra hogy azért nincs sok barátom mert nem is akarnak velem beszélni.De ha valamit kérdeznek akkor normálisan felelek a kérdésükre

.Úgy eléggé nehéz barátokat szerezni hogy nemis akarnak velem beszélni.Na mindegy az ő bajuk ha nem akarnak velem barátkozni:)

Tök jó volt ma hogy tesi helyett el lehetett foglalni magunkat számítás technikán(Persze AFC-s képeket néztem)Megkérdeztem a barát nőmet(Beát)hogy neki melyik tag tetszik.Azt mondta hogy neki a Miki tetszik(gondoltam).Az én kedvenc AFC-s tagjaim Peti és a Miki.(Régebben szerettem a Fekát is de már annyira nem.)Persze mindenkit szeretek azért az AFC-ből(de akiket felsoroltam azokat jobban)

Az imént megtámadt egy darázs (félek tőlük)De csak az ablakból bejött egy és én meg próbáltam a függönnyel visszatartani.Észre vettem hogy leszállt.és amikor hirtelen elkezdett repülni sikítva kirohantam a szobából.(Nagyon megvoltam rémülve)Mostanáig.Az apukám nem találta.(De szerintem még mindig a szobába van)Remélem hogy nincs már itt.Úr isten a nővérem most jött haza és kiderült hogy karambolozott.Hú nagyon megijedtem meg is halhatott volna.A nővérem mondta hogy még az autóval át is fordultak.Már elkezdtem aggódni is mert már 3óra -kór már itthon szokott lenni.Nagy szerencse hogy jól van .Istenem ne történjen több ilyen dolog a nővéremmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése