2009. március 23., hétfő

Szörnyű hogy csak egy barátom van:((az iskolában)


Nem szoktam sokat beszélni egy nagyobb társaságban.Azért mert a barát nőmmel szoktam beszélgetni.persze ez természetes mert mindenki a barátaival szokott beszélni.De én mégis úgy érzem hogy kivagyok közösítve a barát nőmmel az osztályban (gondolom azért is részben mert jó tanuló vagyok és azért is mert csöndes típus vagyok.Persze nem is akarnak velem barátkozni.

Ha oda is jönnek hozzám csak azért hogy megkérdezzék hogy melyik teremben leszünk és hogy melyik óra jön?(Mostanában állandóan azt kérdezik hogy lázadó vagy?? IGEN AZ VAGYOK .ÉS??MÁS IS AZ .fogadjanak el úgy ahogy vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Lázadj Alíz! Lázadj!
    Én is azt teszem! És nézd mire vittem!
    Aki nem akar barátkozni veled az egy hülye,mert egy nagyon rendes emberke vagy aki a szívem csücske(bocsi de osztoznod kell a szívemen Zsoltival,jaj de szeretem).

    De te is próbálj meg nyitni mások felé és akkor ők is fognak feléd.

    Adél alias AngelEmoStar

    VálaszTörlés