2009. március 14., szombat

A Tecktonik tánc stílus


Én nagyon szeretem a Tecktonik tánc stílust.Habár más azt mondja hogy milyen rossz meg minden én nem értek vele egyet.Fogadjanak el úgy ahogy vagyok.Elítélem az olyan embereket akik nem ismerik az embert de elítélik.

A Tecktonikról pár szó

Franciaországból indult ki.Párizsból.

A Tecktonik tánc stílus követői uniszex ruhákat hordanak.Szűk nadrág szűk felső,fekete fehér,neon színekkel kiegészülve.A Tecktonikok vékonyak

Ezt a tánc stílust még tanulom.Remélem egyszer olyan jól fog menni mint a legnagyobbaknak.

Számomra a legnagyobb Tck táncos:Vavan

7 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Remélem tudod ki vagyok.

    Csak egy dolgot kérek ne hívj Jácint bácsinak,mivel annyival azért nem vagyok öregebb.Hívj Jácynak.

    Nyomod a dance-t? Én nagyon pro vagyok.És tény Vavan a legjobb.Jó az izlésed.Remélem írsz még ,mert ezt is olvasom ezentúl.

    Van pasid,mert édes vagy én pedig magyányos XD.Aztán összefuthatnánk egy tecktonik partin.Nálunk most lesz.Nem jösz?Már jobb vagyok,mint Vavan.

    Na jó viccet félretéve nem perverzkedek itt,mert az Adél kinyír.

    Szia!
    Küldök neked egy puszit a pofidra XD
    Jácy

    VálaszTörlés
  2. hogy kell emosan táncolni egy farsangi bálon ha valaki tudja lécci írjon kösz zsófi 2010 febr.5

    VálaszTörlés
  3. valaki nem tudna engem tecktonikozni tanitani me tudok de nem sokat és nekem nagyon be jön ez a tánc stilus ugy hogy ha valaki tud az irjon nekem msn en gyilkolo81@hotmail.com és köszönöömmm!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Valaki meg tudna engemet tanítani tecktonikozni me nemtudok, de már róbáltam és sose sikerűlt megtanulnom ugy hogy ha valaki megtudna akkor írjon nekem msn-en trabant0072@freemail.hu és köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Én elég jól tolom:) Faluba 1ik legjobb...
    Ha vki érdekel otball10@hotmail.com

    VálaszTörlés
  6. Bárkinek segítek tánc tanulási ügyileg, vagy csak, ha szeretne új mozdulat kombinációkat tanulni. ezustmadarka@gmail.com-ra írhat.
    de egy jó kis versenyt is lehetne csinálni! aki táncol az írjon, összehozzuk ;)

    VálaszTörlés